– Intervenții chirurgicale

Pentru unii pacienți, serviciile dintr-o unitate sanitară publică poate ridica serioase semne de întrebare asupra determinării celor implicați. Nu mai este un secret că suntem prizonierii unui sistem de asistență medicală deficitar în privința multor aspecte, care pot genera experiențe neplăcute și de evitat, dacă este posibil.

Pentru toți pacienții care trec pragul serviciului nostru am ales să facem lucrurile altfel. Am stabilit că orice intervenție chirurgicală, oricât de mică, este un gest terapeutic foarte important pentru cel aflat în suferință.

Biopsie
Excizie-biopsie pentru o formațiune cutanată

Cu ajutorul personalului calificat și echipamentelor medicale existente, reușim să ne adresăm cu succes unei game largi de afecțiuni chirurgicale – chiar și de ”mică chirurgie” –  cărora le acordăm o atenție majoră și un program de  urmărire periodică a pacientului până la vindecarea definitivă.

Orice afecțiune majoră poate începe cu o problemă măruntă. Pentru noi contează nu doar să tratăm, ci să facem din acest act o experiență cât mai puțin traumatizantă pentru pacient.

Tocmai de aceea, sala de intervenții chirurgicale este echipată cu instrumentar și aparatură modernă,  în care putem efectua intervenții chirurgicale sub anestezie locală, regională sau anestezie totală, în condiții optime atât pentru operator cât și pentru pacient.

Dispunem de un aparat de anestezie modern, electrocauter, ecograf intra-operator, aparat de vizualizare augmentată a vaselor, sisteme pentru terapia avansată a plăgilor, managementul durerii, monitorizare continuă, etc. la care se adaugă produse accesorii de cea mai bună calitate, atent selectate.

Găsiți aici lista manoperelor care pot fi efectuate în regim ambulator.

Programează o vizită …